2015. október 16., péntek

Hervadt őszi leveles medál

Szerintem talán a régi Barkában volt az a polc - hol is lett volna-, ahol én egy könyvet lapozgatva először rácsodálkoztam a vékony drótból horgolt, gyöngyökkel kombinált ékszerekre. Már akkor is nagyon tetszettek, de valahogy sose jutottam el odáig, hogy ki is próbáltam volna, vajon menne-e nekem is az ilyesmi.

Egészen máig. Napok óta töröm a fejem, hogy mit készítsek Árnika Műhelyének az aktuális heti felhívására . Ez a zöldes-barnás paletta igazából nem az én színvilágom, ebből adódóan fonalam se nagyon van itthon hozzá, ha mégis vennék, akkor meg rászánnék egy csomó időt, mire kötnék vagy horgolnék valamit, hogy aztán ne hordjam úgyse.

Szerencsére reménysugárként egyszer csak felderengett a GYÖNGY. Sose gyöngyöztem, igazából fűzni ezután se akarok (mondom most), de a horgolás az nyilván teljesen más :-)

Itt volt a csodás alkalom, hogy mindezt dróttal is kipróbáljam, réges-régi tervemet is valóra váltva.

A hozzávalókat - aranyszínű ékszerdrót, csillogó zöldes-barnás-borostyános gyöngyök, vékony kekizöld bőrszíj -  beszerezni nem volt bonyolult.Iiigen ám, akkor most van drótom meg gyöngyöm, de mit csináljak vele, hogy lesz ebből horgolt ékszer?

Végül is megnéztem egy csomó leírást meg videót, aztán rájöttem, hogy ezekkel a fene se fog szórakozni, elvégre tudok én horgolni rendesen, akkor minek vacakolok. Választottam egy falevélmintát, amihez hasonlókat kellett készíteni a múltkori rózsás nyakláncomhoz is, szóval még benne volt az ujjamban a boogie :-) Felfűztem előre az összes gyöngyöt, mert szerencsére most időben rájöttem, hogy EZT nem fogom tudni utólag kitalálni, szóval jobban teszem, ha előre tervezek. Aztán csak horgoltam, időnként előrehoztam egy gyöngyöt is, szándékosan nem szimmetrikusan.

Ez lett belőle végül, nem tudom, milyennek kéne lennie hivatalosan,de én a magam részéről meg vagyok elégedve vele, és büszkén indítom el a játékon, a "száraz gyógynövényszínek" kategóriában.









2 megjegyzés:

  1. Szép lett, joggal vagy büszke!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Őszintén szólva nekem még jól is esett egy kicsit MÁST csinálni, mint amit megszoktam. :-)

      Törlés