2015. augusztus 13., csütörtök

Kivételes kiskendő

Az én kegyetlen férjem még pasikorában majdnem kihajigálta a háttértapétámat, pedig tudhatná, hogy azzal sokkal jobban lehet kézimunkát fotózni az erkélyen.

Na de meglett, és máris mutatom, hogy állok a kis Fortune's Shawlette nevű kendőcskével.
Így állok, miután egyszer lebontottam, és eggyel nagyobb tűvel újrakezdtem.


Mondják, alapvetés, hogy röviden színátmenetes fonalat horgolásra nem használunk. De kipróbáltam a mintát ezzel a tarkabarkával, és annyira tetszett, mert épp olyan volt, mintha periszkópba néztem volna, ahol a mindenféle színű kis kristálydarabkák fura alakzatokba rendeződve csillognak-villognak. A szabályt tehát mindjárt ki is egészítettem azzal, hogy: "kivéve, amikor igen".


Minta: Fortune's Shawlette (ingyenes)
Fonal: zoknifonal, Lucától kaptam, szerintem ő meg Ninától szerezte :-)
Tű: 5,5 mm, de még akár nagyobb is lehetne egy picikével - viszont még egyszer nem bontom le, ilyen marad, slussz

3 megjegyzés:

  1. "Az én kegyetlen férjem..." - na, ez is jól kezdődik! :D Szerintem is jól néz ki ilyen kis tarkabarkán a készülő darab. :)

    VálaszTörlés
  2. A Dani egy zsarnok :-D (De tényleg ki akarta dobni, mert szemétnek nézte, a többi régi, soha-fel-nem-használt tapétatekerccsel együtt - utóbbiak röpültek is a tavaszi lomtalanításon kifele.)

    Meglepően jó amúgy a tiritarka, mondjuk szerintem létezik az a tarkaság, ami már annyira el van túlozva, hogy tulajdonképpen pont attól tök jó. Ez is olyasmi. Eszembe nem jutott volna soha ezeket a színeket egymás mellé tenni, aztán meg tessék :-D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon bejön, jó, hogy felülbíráltad a szabályt!

    VálaszTörlés