2014. december 23., kedd

Unalmas, fekete, és büntet

Annyira, hogy elsőre nem is sikerült, szóval volt szerencsém kétszer is megkötni egymás után. Az elsőnek, miután kiderült, hogy jó már nem lesz (mert túl szűkre sikerült), saját szórakoztatásomra elbohóckodtam a tetejét, és limezöld csúcsot kötöttem neki. Dani állítólag hordani fogja, de ettől még az apukájának nem volt karácsonyi ajándéka, így vettem egy mély levegőt, és nekifutottam még egyszer.

Nem ez volt életem nagy kötőskalandja, de hát mit csináljak, erre mifelénk tele van minden ezekkel a konzervatív ízlésű férfiakkal :-D
A végső cél az, hogy hordják, és ha ehhez ilyet kell kötnöm, akkor nekik ilyet kötök :-D


Update: nyilván lapzárta után vettem észre a hibát, amit még egész az elején gyártottam bele. Szóval másodjára se sikerült ez a nyavalyás. :-(

Minta: nagy vonalakban a Yarn Scout Hat volt a szamárvezető
Fonal: Relax
Tű: 4 és 4,5 mm

1 megjegyzés: