2014. október 30., csütörtök

Sapkában növényekre hasonlítunk

Elkészült a fényvisszaverős Lumio-sapka, Dani állítólag olyan benne, "mint egy okos málna" (köszi a hasonlatot, Anita :-D ), de egy harmatgyenge telefonos képen kívül, amit a Facebookon mutogattam, nem engedte magát többször lefotózni, és inkább rám adta a sapkát, hogy modellezzem én.

Sajnos a málna-effektus nálam nem jön át, szerintem én sokkal inkább úgy nézek ki benne, mint egy vigyorgó paprika.


Minta: Lumio Hat, a fonal papírcsíkjának a hátulján van
Fonal: Schachenmayr Lumio
Tű: 9, azaz KILENC mm, brutális


14 megjegyzés:

  1. Mint egy cuki világítós paprika.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég génmanipulált lehet az a paprika, ami világít :-D :-D (Amúgy nekem meg lesz sötétkék, de én bojtosat akarok! Remélhetőleg olyan növény nincsen :-D )

      Törlés
  2. De paprika majdnem mindenbe kell, szóval miért is ne? :D

    (Neked jobban áll!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem irdatlan nagy :-D
      Amúgy szerintem ő is konkrétan egy alkalommal fogja hordani, a jövő hétvégi erdei túrájukon. majd világítanak rá fejlámpával, és röhögnek, a sapka pedig teljesítette a küldetését :-D

      Törlés
  3. Tisztára, mintha a Hagymácska c. orosz rajzfilmben a Szeder-lány. Klassz, jól áll, és jó melegnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúúú, nem emlékszem igazán a Hagymácskára sajnos. De ha magamnak a fent már említett sötétkék Lumióból mégiscsak bojt nélküli sapkát kötök, ugyanilyen felhajtósat, akkor aztán végképp Szeder-lány leszek :-D

      Törlés
  4. Ez nagyon vagány :) Azt nem mondom, hogy nekem is kell, de van egy rokonom, aki igencsak bevállalós, és biztosan felvenné, régebben a horgolt küblit hordta sapkaként. És jól állt neki :) Igen, a lányomról van szó :)
    Neked is jól áll a paprika-sztájl :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-D De tényleg nem az enyém lesz, hanem Danié, ő rendelte magának, hülyéskedéshez.
      Annácska horgolt tartóizét hordott sapkának? :-D :-D Az nagyon komoly! Bár mint tudjuk, ő teljesen hippilány :-D

      Törlés
    2. Punkhippi. Ha egyáltalán van olyan... De neked is piros sapid legyen, piros pomponnal, mert ebben világít a kékséges szemed. Mind a kettő.

      Törlés
    3. Annyi pirosam már nincsen, de többnyire világítok a megfelelő kékekben is, szóval hátha :-D

      Törlés
  5. A Szaffi, Pocak, Paprika megvan? Na az a Paprika!

    VálaszTörlés