2014. október 26., vasárnap

Bután felfelé néző kötött kisegér

Augusztus óta Dani egyfolytában szívat, mert elvileg éjszaka ráléptem egy egérre, de nem tudom bebizonyítani.Múltkor meg zörgött egy nejlonzacskó, én persze szívrohamot kaptam ijedtemben, hogy mi volt ez, ő meg röhögött, hogy KIS CINI, szóval eléggé egérfixáltak vagyunk mostanában. Ezért amikor megláttam a Ravelryn ezt a tündéri kis jószágot, több se kellett, dobtam el, ami a kezemben volt, és mentem maradék szürke zoknifonalért :-)

Hát de nem cuki???? Kis Cini :-D


Minta: Marisol, the knitted mouse (ingyen adják ;-)
Fonal: Drops Fabel, meg egy kevéske fekete zoknistoppoló-cérna
Tű: 3 mm, kivéve a farka, az 2,5-ös


Ha valaki mindenképp szeretne elvetemült összefüggéseket keresni, akkor nézze meg, mit kötöttem majdnem pontosan egy évvel ezelőtt :-D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése