2014. január 9., csütörtök

Kendermag sapka

El is készült. Jól lehetett ötös tűvel száguldozni ezen a két szál összefogott fonalon :-) A végére egészen megszerettem a cirmosságát, máris kíváncsi vagyok, milyen lehet más színkombinációkban.

A mintát egyébként majdnem szóról szóra követtem, csak nem kötöttem 13 sor passzét - illetve de, csak aztán jól le is bontottam belőle 5-öt, mert borzasztó hosszú volt.

Egyelőre bemutatom én, aztán majd hátha Luca is hajlandó lesz a fejét adni hozzá.



Fonal: egy szál kék Rial Filati Morbidone Fantasy, és egy szál sötétkék Esti Mese a zugtartalékból
Tű: 5 mm-es teflon körkötőtű
Minta: Bivouac hat, az eredeti minta a Ravelryn.  A tervezője Alexandra Tinsley, nem kizárt, hogy máskor is kötök tőle, mert van még pár klassz sapkája. 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm! A végére nekem is megtetszett, és eddig úgy tűnik, a tulajdonosnak is bejön :-D (Csak még nem kapta meg.)

      Törlés