2013. december 16., hétfő

Mindenhogy sapka

Kozmetikus Zsuzsi megkért, hogy a párjának kössek egy piros sapkát karácsonyra. A fonalválasztáshoz (Morbidone, mi más) szabad kezet kaptam, aztán kerestem hozzá néhány mintát, átküldtem Zsuzsinak, ő kiválasztotta Kutas-Keresztes Ági munkái közül a Christian sapkát.

Én meg elrontottam.
Az 5 soros mintaismétlődés helyett valamiért csak 3 sort ismételtem, és ezt persze akkor vettem észre, amikor el kellett volna kezdeni a sapkatető fogyasztását. Így végül azt (is) másképp oldottam meg, de azt már szándékosan.

A sapka így se rossz, ráadásul szerintem frankón kétoldalas, kifordítva és befordítva is jól néz ki. Igyekeztem a fonalvéget úgy elbújtatni, hogy sehonnan se látszódjon majd, és akkor tényleg bármelyik oldala hordható.

A képen Brigi kolléganőm mutatja be mindkét változatot, mert nekem nagy. Ő kicsit hátracsúsztatva tette fel (a teteje "üres"), de amúgy is sok haja van, szerintem ez a méret egy kopasz férfifejre is jó lesz.


Fonal: Rial Filati, Morbidone (Barka fonalbolt)
Tű: 4 mm-es, KnitPro
Minta: Kutas-Keresztes Ágnes, Christian's hat (ingyenes minta)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése