2013. október 19., szombat

Lábszármelegítő

Szerettem volna egy lábszármelegítőt. Igaz, nemrég olvastam valami agysejtpusztító divatblogon, hogy idén már kifejezetten kínos, de szerintem én az ilyesmivel már tavaly se foglalkoztam. Sőt. MOST tetszik, akkor most kötöm meg, punktum.
Sajnos csak az egyiket tudom megmutatni, egyrészt, mert a bal lábamon mostanában ezt a terminátorfelszerelést kell hordanom, másrészt pedig mert a másiknak a vége előtt kb. 5 sorral elfogyott a fonalam. Lesz utánpótlás, csak érte kell mennem. Értitek: MENNEM. Szóval egy kicsit még várhat ez a lábszármelegítő.


Minta: Chieftain (ingyenes találat a Ravelryn).
Fonal: 4 gombolyag fekete Mosó Masa
Tű: 3,5 (ezzel, bár lazán kötök, még nekem is páncél lett egy kicsit, de most ezért le nem bontom, hogy újrakössem 4-essel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése